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NUEVA PULSAR 200SS ????
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JACK-CROMAX
jechu13
R200
mat_mas
MrOtto
SebaT
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11 participantes
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NUEVA PULSAR 200SS ????
miren lo que encontré en la web y opinen que les parece. si fuera una nueva bajaj realmente sera la 200 o la 375?
http://www.autocarindia.com/auto-news/scoop-all-new-bajaj-pulsar-200-spied-361967.aspx
http://www.motoroids.com/news/surprise-fully-faired-bajaj-pulsar-200ss-headed-way/
http://www.drivespark.com/two-wheelers/2013/bajaj-pulsar-200-faired-sports-bike-spotted-005682.html
http://www.autocarindia.com/auto-news/scoop-all-new-bajaj-pulsar-200-spied-361967.aspx
http://www.motoroids.com/news/surprise-fully-faired-bajaj-pulsar-200ss-headed-way/
http://www.drivespark.com/two-wheelers/2013/bajaj-pulsar-200-faired-sports-bike-spotted-005682.html
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SebaT- Cantidad de envíos : 863
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MrOtto- Cantidad de envíos : 643
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Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
posta ? jejejeje
mat_mas- Cantidad de envíos : 2630
Fecha de inscripción : 20/05/2012
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Localizacion : dontorcuato
Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
La trompa me hace acordar a la cabeza de Bumblebee, jaja
R200- Cantidad de envíos : 394
Fecha de inscripción : 26/07/2010
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Localizacion : Buenos Aires - La Matanza - Gonzalez Catán
Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
Uyyyy, ya debe estar por salir un Liderplan!!!!
jechu13- Cantidad de envíos : 329
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Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
jechu13 escribió:Uyyyy, ya debe estar por salir un Liderplan!!!!
no juegues con la ilusión de la gente ..... jajajaja
mat_mas- Cantidad de envíos : 2630
Fecha de inscripción : 20/05/2012
Edad : 48
Localizacion : dontorcuato
Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
jechu13 escribió:Uyyyy, ya debe estar por salir un Liderplan!!!!
Gente preguntando en el face de lidermoto en 3, 2, 1
R200- Cantidad de envíos : 394
Fecha de inscripción : 26/07/2010
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Localizacion : Buenos Aires - La Matanza - Gonzalez Catán
Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
OTRA VEZ A DARLE MANIJA Y CUANDO LLEGUE SE ARMA EL TOLE TOLE PORQUE VAN A QUERER QUE SALGA BARATA, JAJAJA,
JACK-CROMAX- Cantidad de envíos : 245
Fecha de inscripción : 24/02/2012
Edad : 54
Localizacion : CORDOBA
Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
Mirando mejor el video, es una moto electrica se llama Energica EGO es italiana:
TECHNICAL SHEET
MOTOR
TYPEPERMANENT MAGNET AC (PMAC), OIL COOLED
POWER100 kW FROM 4900 rpm TO 10500 rpm
TORQUE195 Nm FROM 0 TO 4700 rpm
BATTERIES
CAPACITY11.7 kWh
LIFE1200 CYCLES @ 80% CAPACITY (100% DOD)
RECHARGE3.5h (0-100% SOC) Mode 1-2 or 3 charge, 30 min (0-85% SOC) Mode 4 DC Fast Charge
WHEELS
FRONTMARCHESINI FORGED ALUMINUM 3.5″ X 17″
REARMARCHESINI FORGED ALUMINUM 5.5″ X 17″
TYRES
FRONT120/70 ZR17 PIRELLI DIABLO ROSSOII
REAR180/55 ZR17 PIRELLI DIABLO ROSSOII
FRAME
FRAMETUBULAR TRELLIS
SWINGARMCAST ALUMINUM
BRAKES
FRONTBREMBO, DOUBLE FLOATING DISCS, Ø 320MM, 4 PISTON RADIAL CALIPERS
REARBREMBO, SINGLE DISC, Ø220MM, 2 PISTON CALIPER
ABSBOSCH SWITCHABLE
SUSPENSIONS
FRONTMARZOCCHI Ø43MM, ADJUSTABLE REBOUND AND COMPRESSION DAMPING, SPRING PRELOAD
REAROHLINS, ADJUSTABLE REBOUND AND COMPRESSION DAMPING, SPRING PRELOAD
TRANSMISSION
Reduction gear ratio (secondary)2,75
CHAIN525 0-RING
PERFORMANCE
MAX SPEEDLIMITED AT 240 km/h
RANGE150 kM @ 80 km/h – 190 km @ 60 km/h – 100 km @ 100 km/h – 50 km ON RACE TRACK
DIMENSIONS/WEIGHT
SEAT HEIGHT810 mm
WHEELBASE1465 mm
WEIGHT258 kg
LENGTH2140 mm
HEIGHT1140 mm
WIDTH720 mm
ELECTRONICS
Power electronics water cooled
Vehicle Control UnitA Vehicle Control Unit implementing a multi-map adaptive energy and power management algorithm manages the vehicle. During drive, system carefully monitors and trims 100 times per second the motor’s power, starting from; throttle command; chosen engine map; battery status and speed. System also handles regenerative engine braking and regenerative electrical brake, interfacing with the ABS unit. This allows for a superb efficiency in battery energy management and a great drive performance and experience. It constantly monitors batteries, even in key off position in order to ensure battery protection even in long winter storage. Vehicle Control Unit is based on a redundant architecture in order to grant the state of the art of safety and performance.
CONNECTIVITY
The vehicle is equipped with a communication platform based on the Bluetooth and UMTS / GPRS Standards .
The vehicle is able to offer “short range” and “long range” connectivity services. In particulary:
- Short Range Connetivity: Bluetooth 3.0 Module, range 100m;
- Long Range Connetivity: LTE/ UMTS/GPRS Module, SMS, TCP/IP, FTP, SOCKET, HTTP Comunications
CHARGER
Onboard, 110-220 V 50-60 Hz 3 kW, with pilot signal for Charge Stations Interface
DASHBOARD
4.3″ WQVGA TFT Color Display with Internal memory for datalogging, Integrated GPS receiver and Bluetooth communication
REVERSE MODE
FOR EASIER HANDLING AT VERY LOW SPEED
COLORS
MATT PEARL WHITE, MATT BLACK
This data sheet is provided for reference only. CRP Racing reserves the right to substitute or change components.
FOTO:
TECHNICAL SHEET
MOTOR
TYPEPERMANENT MAGNET AC (PMAC), OIL COOLED
POWER100 kW FROM 4900 rpm TO 10500 rpm
TORQUE195 Nm FROM 0 TO 4700 rpm
BATTERIES
CAPACITY11.7 kWh
LIFE1200 CYCLES @ 80% CAPACITY (100% DOD)
RECHARGE3.5h (0-100% SOC) Mode 1-2 or 3 charge, 30 min (0-85% SOC) Mode 4 DC Fast Charge
WHEELS
FRONTMARCHESINI FORGED ALUMINUM 3.5″ X 17″
REARMARCHESINI FORGED ALUMINUM 5.5″ X 17″
TYRES
FRONT120/70 ZR17 PIRELLI DIABLO ROSSOII
REAR180/55 ZR17 PIRELLI DIABLO ROSSOII
FRAME
FRAMETUBULAR TRELLIS
SWINGARMCAST ALUMINUM
BRAKES
FRONTBREMBO, DOUBLE FLOATING DISCS, Ø 320MM, 4 PISTON RADIAL CALIPERS
REARBREMBO, SINGLE DISC, Ø220MM, 2 PISTON CALIPER
ABSBOSCH SWITCHABLE
SUSPENSIONS
FRONTMARZOCCHI Ø43MM, ADJUSTABLE REBOUND AND COMPRESSION DAMPING, SPRING PRELOAD
REAROHLINS, ADJUSTABLE REBOUND AND COMPRESSION DAMPING, SPRING PRELOAD
TRANSMISSION
Reduction gear ratio (secondary)2,75
CHAIN525 0-RING
PERFORMANCE
MAX SPEEDLIMITED AT 240 km/h
RANGE150 kM @ 80 km/h – 190 km @ 60 km/h – 100 km @ 100 km/h – 50 km ON RACE TRACK
DIMENSIONS/WEIGHT
SEAT HEIGHT810 mm
WHEELBASE1465 mm
WEIGHT258 kg
LENGTH2140 mm
HEIGHT1140 mm
WIDTH720 mm
ELECTRONICS
Power electronics water cooled
Vehicle Control UnitA Vehicle Control Unit implementing a multi-map adaptive energy and power management algorithm manages the vehicle. During drive, system carefully monitors and trims 100 times per second the motor’s power, starting from; throttle command; chosen engine map; battery status and speed. System also handles regenerative engine braking and regenerative electrical brake, interfacing with the ABS unit. This allows for a superb efficiency in battery energy management and a great drive performance and experience. It constantly monitors batteries, even in key off position in order to ensure battery protection even in long winter storage. Vehicle Control Unit is based on a redundant architecture in order to grant the state of the art of safety and performance.
CONNECTIVITY
The vehicle is equipped with a communication platform based on the Bluetooth and UMTS / GPRS Standards .
The vehicle is able to offer “short range” and “long range” connectivity services. In particulary:
- Short Range Connetivity: Bluetooth 3.0 Module, range 100m;
- Long Range Connetivity: LTE/ UMTS/GPRS Module, SMS, TCP/IP, FTP, SOCKET, HTTP Comunications
CHARGER
Onboard, 110-220 V 50-60 Hz 3 kW, with pilot signal for Charge Stations Interface
DASHBOARD
4.3″ WQVGA TFT Color Display with Internal memory for datalogging, Integrated GPS receiver and Bluetooth communication
REVERSE MODE
FOR EASIER HANDLING AT VERY LOW SPEED
COLORS
MATT PEARL WHITE, MATT BLACK
This data sheet is provided for reference only. CRP Racing reserves the right to substitute or change components.
FOTO:
R200- Cantidad de envíos : 394
Fecha de inscripción : 26/07/2010
Edad : 36
Localizacion : Buenos Aires - La Matanza - Gonzalez Catán
Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
La foto que subio Mono es MUY diferente a las otras que estan posteando. Observen en la del video, como en la electrica ambas tienen suspension invertida, el manillar es mas bajo, espejos bajos, etc... Nada que ver con la primera posteada....
Saludos..
Saludos..
jorgeodo- Cantidad de envíos : 142
Fecha de inscripción : 30/03/2011
Edad : 47
Localizacion : Catamarca
Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
Exactamente , solo tienen un aire por asi decirlo pero no es el prototipo que puso en la foto el Mono. Asi que la moto del video es la electrica no es la 200SS
R200- Cantidad de envíos : 394
Fecha de inscripción : 26/07/2010
Edad : 36
Localizacion : Buenos Aires - La Matanza - Gonzalez Catán
Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
finalmente era la 375 osea la 400SS
♏㋡ℕ㋡- ADMINISTRADOR
- Cantidad de envíos : 6017
Fecha de inscripción : 09/11/2009
Edad : 43
Localizacion : CORRIENTES - Capital
Re: NUEVA PULSAR 200SS ????
R200 escribió:La trompa me hace acordar a la cabeza de Bumblebee, jaja
La vi en amarillo. Confirmado! Los transformers existen y se hacen moto tambien.
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